RE: City of Priene [EN/TR]

avatar

You are viewing a single comment's thread:

Çok güzel bir @sudefteri yorumu. Teşekkür ediyorum. Gezi yazılarımın sadece resim ve bilgiyle limitlenmesini istemiyorum ve benimle birlikte gezmenizi sağlayabildiysem ne mutlu bana.

3 boyutlu model yazısını da yakınlarda yazarım. Tiyatronun 2 bin sene önceki halini görebilmek ve model içerisinde dolaşmak gerçekten de çok zevkliydi.



0
0
0.000
0 comments